خوارکی

بهترین طعم های موچی ـ آشنایی با موچی + خرید آنلاین

بهترین طعم های موچی

موچی ژاپنی یک خوراکی شیرین است که در سراسر جهان بسیار محبوب شده است. موچی که به‌عنوان یک دسر کاملاً متعادل شیرین، اما سالم، استفاده می شود که  به‌ خاطر بافت منحصربه‌فرد و زیبایش مشهور شده است.

هنگام خرید موچی، طعم های بسیار مختلفی را برای امتحان پیدا خواهید کرد – حتما طعمی وجود خواهد داشت که با ذائقه غذایی شما بسازد در اینجا برخی از بهترین طعم های موچی برای انتخاب شما فراهم شده است.

موچی چیست؟

موچی چیست؟

موچی یک کیک برنج از ژاپن است که با استفاده از برنج چسبناک دانه کوتاه، آب، شکر و نشاسته ذرت تهیه می شود. با کوبیدن برنج به شکل خمیر تهیه می شود و سپس به شکل دلخواه در می آید. موچی که به طور سنتی در طول سال نو ژاپنی از آن استفاده می شد، اکنون به یک خوراکی محبوب در تمام سال در سراسر جهان تبدیل شده است.

 

انواع موچی


۱ـ موچی ماچا

موچی ماچا به دلیل طعم ملایم و خاکی آن برای افرادی خوشایند است که طعمی را ترجیح می دهند که خیلی شیرین نباشد. اگر از یک ماچا لاته یا یک چای گیاهی لذت می برید، این طعم موچی ممکن است برای شما مناسب باشد.

۲ـ موچی توت فرنگی

شاید موچی توت فرنگی با طعم آشنای شیرینی تابستانی، فرصت خوبی برای امتحان موچی باشد.

اگر از جمله افرادی هستید که از شیرینی‌ها، کیک‌ها و پودینگ‌های با طعم توت‌فرنگی لذت می‌برند، امکان ندارد از طمع موچی توت فرنگی ناراضی باشید!

خرید آنلاین موچی توت فرنگی

۳ـ موچی انگور

از طعم شیرین و جویدنی موچی با طعم انگور  لذت ببرید! این موچی خوشمزه با برنج چسبناک درجه یک و طعم شیرین و بافت لطیف جویدنی درست شده است.

 

 ۴ـ موچی انبه

انبه  میوه استوایی به خاطر طعم و بافتش بسیار مورد علاقه است، به همین دلیل است که اغلب در شیرینی ها و دسرها مورد استفاده قرار می گیرد.

۵ـ موچی بادام زمینی

مانند کره بادام زمینی، بادام زمینی نیز موچی را به یک خوراکی غنی و دلپذیر تبدیل می کند. موچی بادام‌زمینی بسیار خوش طعم است، و شما را وسوسه می‌کند که یکی پس از دیگری را مصرف کنید!

۶ـ موچی لوبیا قرمز 

موچی لوبیا قرمز یکی دیگر از موچی های محبوب در دنیا می باشد. این به احتمال زیاد به این دلیل است که طعمی سنتی به مصرف کننده القا می کند.

موچی لوبیا قرمز اغلب با عسل یا شکر مخلوط می‌شود که بافت دانه‌ای منحصربه‌فردی به وجود می آورد. اگر به دنبال تجربه جدیدی هستید، به سراغ موچی لوبیا قرمز بروید!

۷ـ موچی شکلاتی

اگر اهل شکلات هستید، آماده شوید تا با این تنوع فوق‌العاده به موچی اعتیاد پیدا کنید! نیازی به توصیف تجربه موچی شکلاتی نیست. کسانی که از قبل  کاکائو دوست دارند عاشق موچی شکلاتی می شوند.

۸ـ موچی بابل تی

موچی بابل تی دارای بافت بسیار لطیف، جویدنی و تقریباً ژلاتینی است. طعم بوبا موچی شیرین است. شیرینی ملایم بافت نرم و جویدنی موچی را تقویت می کند و دسری را ایجاد می کند که منحصر به فرد است.

خرید آنلاین موچی بابل تی 

۹ـ موچی چای سبز

طعم موچی چای سبز شبیه پاستیل پفی است که با آب نبات چسبناک ترکیب شده است. همچنین می تواند طعمی خشک و نشاسته ای داشته باشد. وقتی آن را گاز می‌زنید، طعم تلخ و شیرین چی سبز را خواهید چشید.

10ـ موچی شیری

موچی شیری ژاپنی یک میان وعده ژاپنی است، با بافتی شبیه بالش مانند گل ختمی و طعم ملایم شیرین. این کیک های جویدنی که با برنج چسبناک ساخته شده اند، به جای خمیر سنتی لوبیا قرمز، مرکز شیر خامه ای دارند. سعی کنید این کیک برنجی را با قهوه و چای سیاه سرو کنید. موچی یک میان وعده شیرین محبوب در سراسر ژاپن، تایوان و کره است.

خرید آنلاین موچی شیری

 

11ـ موچی رزبری

این موچی که برای مهمانی ها ایده آل است، با پر کردن رزبری در برنج شیرین فشرده ساخته شده است. از این کیک های برنجی جویدنی خوشمزه با چای یا به تنهایی به عنوان یک دسر رضایت بخش لذت ببرید.

خرید آنلاین موچی رزبری

 

12ـ موچی کیوی

دسری را تصور کنید که به معنای واقعی کلمه در دهان شما آب می شود، حتی زمانی که آن را با شیرینی باورنکردنی پر می کند که پس از پایان لذت بردن از آن باقی می ماند.

خرید آنلاین موچی کیوی

 


ما در جیمو مارکت امیدواریم که در میان طعم‌های مورد علاقه ما، موچی‌های خوشمزه را در اینجا بیابید! در فروشگاه مواد ِغذای خارجی جیمو مارکت طیف وسیعی از شیرینی جات و تنقلات ژاپنی را با بهترین قیمت فراهم کرده ایم.

انواع موچی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *